Μακεδονικού Αγώνα Τ.Θ. 264 Παλαιόκαστρο Θεσ/νίκης

info@karagiannoudis.gr

Δευ-Παρ: 8:15-17:00
Καλέστε μας εδώ: 2310 511.181
Μακεδονικού Αγώνα Τ.Θ. 264 Παλαιόκαστρο Θεσ/νίκης

Νεο Corolla

Νεο Corolla

Το πρώτο κερδισμένο στοίχημα της νέας Corolla είναι η εμφάνιση. Ποτέ άλλοτε άλλωστε ένα μικρομεσαίο της Toyota δεν είχε τόσο ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Το χάτσμπακ αμάξωμά της έχει τέλειες αναλογίες και συνδυάζει περίτεχνα την αιχμηρή και δυναμική αισθητική των Ιαπώνων, με τις καμπύλες επιφάνειες των Ευρωπαίων. Στο σύνολο το αποτέλεσμα τραβάει τα βλέμματα με ευκολία και ξεχωρίζει από τις λεπτομέρειες. 

Αυτές εστιάζονται στα στενά και όμορφα LED φωτιστικά σώματα εμπρός που τονίζουν την δυναμική του μοντέλου σε συνδυασμό με την λεπτή γραμμή της μάσκας και τον τεράστιο αεραγωγό του προφυλακτήρα. Αντίστοιχα το μυώδες αμάξωμα στα πλαινά του ανασηκώνει την γραμμή του αμαξώματος προς τα πίσω, για να συμπληρωθεί από τα αντίστοιχης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα, συμπληρώνοντας το ξεχωριστό του προφίλ. Στις εκδόσεις Black Edition, η διχρωμία (οροφή- αμαξώματος) έρχεται να δώσει ένα ακόμα πιο ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα διευρύνοντας και μέσω αυτής το «πελατολόγιο» της Corolla σε πιο νεανικό φάσμα από ότι στο παρελθόν. Παράλληλα η Toyota διαφοροποιεί αισθητικά τη νέα Corolla στις σεντάν εκδόσεις της για να καλύψει τις ανάγκες του πιο παραδοσιακού κοινού αυτής της κατηγορίας (ιδιαίτερα στην Ευρώπη), με την σεντάν να διαθέτει πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα και πιο Αμερικάνικη «προφορά».

Οι Δυναμικοί κινητήρες της Toyota και το κιβωτιο της

Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης της Toyota Corolla είναι ο 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος των 116 ίππων ο οποίος διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων και μπορεί να λειτουργήσει και στου δύο κύκλους (Όττο και ¶τκινσον). Ουσιαστικά ο χρονισμός καθυστερεί το κλείσιμο των βαλβίδων και έτσι σε χαμηλά φορτία και οδηγικές ανάγκες ομαλοποιεί το καύσιμο μείγμα και βελτιώνει την καύση, προσφέροντας χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Στην πράξη ο 1,2 Τ κινητήρας, είναι πολιτισμένος και διακρίνεται αρχικά για την ήσυχη λειτουργία του και το θετικό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Τραβάει έτσι θετικά από τις 1.500 σ.α.λ και «κρατάει» μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. χωρίς ξεσπάσματα αλλά και χωρίς ιδιαίτερη πτώση ισχύος και σε πιο ψηλές στροφές. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση και «φιμώνει» τις επιδόσεις προς όφελος της κατανάλωσης (μέση πραγματική τιμή στα 7,5 λτ./100 χλμ.), ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η αίσθηση του επιλογέα είναι τόσο θετική που «μαρτυρά» με τη σειρά του τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της νέας Corolla.

Καυτοι εσωτερικοί και εξωτερικοί χωροι Corolla

Σε πλήρη συμβατότητα με την εξωτερική εμφάνιση, είναι και το εσωτερικό της νέας Toyota Corolla εκφράζοντας άμεσα τον high tech χαρακτήρα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και το ευχάριστο οδηγικά προφίλ της. Αρχικά ο οδηγός κάθεται χαμηλά και άνετα και αισθάνεται «ένα» με το αυτοκίνητο, έχοντας σε σωστές θέσεις και αποστάσεις όλα τα βασικά χειριστήρια και διακόπτες. Το ταμπλό είναι ογκώδες και επενδυμένο με μαλακό υλικό στο μεγαλύτερο μέρος του, ενώ συνολικά η ποιότητα των υλικών και η γενικότερη κατασκευή βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αντίστοιχα προσεγμένη είναι η συναρμολόγηση και το φινίρισμα συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το επίπεδο απτής ποιότητας. Από κει και πέρα η Corolla είναι και μέσα στο πνεύμα της εποχής, εφαρμόζοντας high tech στοιχεία όπως είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων – ο οποίος είναι ευανάγνωστος και πλήρης- και η 8 ιντσών οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο πάνω μέρος του ταμπλό. Προαιρετικά αυτός ο χαρακτήρας ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την 10ιντσών απεικόνιση των βασικών πληροφοριών στο παρμπρίζ (Head Up Display). 

Αισθηση οδηγησης

Αρχικά ιδιαίτερα ευχάριστη είναι η αίσθηση που λαμβάνεις από την Corolla και διακρίνεις μια πρωτόγνωρη αμεσότητα ακόμα και σε μικρές ταχύτητες κίνησης. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της παραμένει βασικό χαρακτηριστικό και αυτού του Toyota, με την Corolla να είναι μακράν το πιο ευκολοδήγητο και ευχάριστο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας στην καθημερινότητα. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε ρύθμιση και απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ παράλληλα και σε συνδυασμό με την προσοχή που έχει δοθεί στο κομμάτι του περιορισμού του θορύβου και των κραδασμών, προσφέρει ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ποιότητας κύλισης. Η χαμηλή θέση οδήγησης και η αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα, είναι τα μοναδικά στοιχεία που μαρτυρούν πως αυτή η Corolla έχει «κάτι» για τον οδηγό της όταν εκείνος αποφασίσει να πιέσει.Έτσι και αφού οι ρυθμοί ανέβουν, η Corolla αποδεικνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προσφέροντας καλή αίσθηση και απροβλημάτιστη συμπεριφορά, με ασφαλή (ουδέτερα) χαρακτηριστικά κίνησης. Στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, «οξύνονται» οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (βαραίνει λίγο το τιμόνι και ο κινητήρας αποκτά καλύτερη απόκριση) ευχαριστώντας έτσι στην σβέλτη κίνησή της, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι υπαρκτές αλλά να μην αλλοιώνουν την συμπεριφορά της. Τα φρένα ικανοποιούν σε αίσθηση και απόδοση, με 36,9 μ. για ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα.

Βασικά χαρακτηριστικά

1. Είναι μεγαλύτερη και πατάει σε νέα πλατφόρμα
H νέα Corolla βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota και είναι μεγαλύτερη από το Auris που αντικαθιστά κατά 30 χλστ. σε μήκος και σε πλάτος αλλά και 40 χλστ. σε μεταξόνιο. Το ύψος της αντίθετα είναι μειωμένο κατά 40 χλστ. προσφέροντάς της καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή αλλά και αυξημένο επίπεδο ασφάλειας μέσω του χαμηλότερα τοποθετημένου εμπρόσθιου καπό και της συνολικά καλύτερης ορατότητας που προσφέρει.

2. Διαθέτει 2 υβριδικές εκδόσεις
Η Toyota αποτελεί πρωτοπόρο στα υβριδικά οχήματα και αυτό αποδεικνύεται πάλι με τη νέα Corolla, αφού για πρώτη φορά ένα μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δεν διατίθεται σε μία μόνο υβριδική έκδοση, αλλά σε δύο! Έτσι, εκτός από το γνώριμο 1,8 HSD σύνολο με τα 122 συνδυαστικά άλογα που υπήρχε και στο Auris, η Corolla έρχεται σε μια ισχυρότερη υβριδική έκδοση 180 ίππων, η οποία εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100 σε 7,9 δλ. ), αλλά και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (3,7 λτ./100 χλμ.). Η εν λόγω έκδοση φέρει το όνομα 2.0 HSD αφού ο ηλεκτροκινητήρας των 109 ίππων συνδυάζεται με ένα 2λιτρο κινητήρα βενζίνης.

3. Εμφάνιση: ¶λλη μούρη έχει η χάτσμπακ, άλλη η σεντάν
Η νέα 11η γενιά της Corolla συνεχίζει την σχεδιαστική επανάσταση του προηγούμενου Auris από το οποίο ωστόσο είναι σημαντικά πιο εκλεπτυσμένη και δυναμική αισθητικά. Σχεδιάστηκε στο Ζάβεντεμ του Βελγίου με τις 5θυρες εκδόσεις της (hatchbach και Touring Sports) να προβάλλουν στο έπακρο αυτό το προφίλ μέσω του συνδυασμού έντονων ακμών και αιχμηρών λεπτομερειών με καμπύλες επιφάνειες, ενώ η σεντάν διαφοροποιείται αισθητικά «βγάζοντας» περισσότερο κύρος παρά δυναμισμό. 

4. Τεχνολογία: Με όλα τα «καλούδια»
H νέα Toyota Corolla από τη βασική κι όλας έκδοση έρχεται με πλούσιο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων το αναβαθμισμένο πακέτο ασφάλειας Safety Sense της Toyota. Αυτό διαθέτει το νέο σύστημα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο Cruise Control, το σύστημα αποφυγής εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματους προβολείς, ενημέρωση για τις τυφλές γωνίες του αμαξώματος, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κ.α..  Εκτός από αυτά τα συστήματα υποβοήθησης, η νέα Corolla διαθέτει ανάλογα με την έκδοση και 3 ειδών LED φωτιστικά σώματα εμπρός, ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, Head Up Display, το σύστημα infotainment Toyota Touch Multimedia System με οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα ειδοποίησης βοήθειας σε περίπτωση κινδύνου, ηχοσύστημα JBL υψηλής πιστότητας, ασύρματη φόρτιση κινητού, πανοραμική οροφή και έξυπνο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

ΠΗΓΗ: autotriti https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-dokimh-Nea-Toyota-Corolla-1,2T_185515_39759.asp

Karagiannoudis

Categories

Archives

Νοέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30