Μακεδονικού Αγώνα Τ.Θ. 264 Παλαιόκαστρο Θεσ/νίκης

info@karagiannoudis.gr

Δευ-Παρ: 8:15-17:00
Καλέστε μας εδώ: 2310 511.181
Μακεδονικού Αγώνα Τ.Θ. 264 Παλαιόκαστρο Θεσ/νίκης

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Κάθε πότε πρέπει να κάνω service στο όχημα μου;

Στις περισσότερες περιπτώσεις θα ακούσετε κάθε χρόνο ή κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Το κάθε αυτοκίνητο διαφέρει μεταξύ του , για παράδειγμα άλλη μεταχείριση θέλει το Smart & άλλη το ΒΜW κ.τ.λ. Για αυτό λοιπόν το πιο σωστό που έχουμε να κάνουμε είναι να ακολουθούμε τις προδιαγραφές και τις υποδείξεις του κατασκευαστή του αυτοκινήτου μας.Σαν χρήσιμη συμβουλή θα σας πρότεινα να έχετε βιβλίο service στο οποίο σε κάθε Service αναγράφονται τα χιλιόμετρα στα οποία πραγματοποιήθηκε το service , όλες οι εργασίες και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και οι παρατηρήσεις για το επόμενο service και φυσικά τα χιλιόμετρα του επόμενου service.Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνουμε την πλήρη ενημέρωση για ότι γίνεται στο αυτοκίνητο μας.

Τι περιλαμβάνει το Μικρό Service;
  • Την αλλαγή φίλτρων (Αέρα – Λαδιού)
  • Την αλλαγή Λαδιών
  • Διαγνωστικό Έλεγχο

Συνήθως γίνεται ανα 10.000 χιλιόμετρα.

Που θα πρέπει να κάνω service του αυτοκινήτου μου;

Αν το αυτοκίνητο σας έχει εγγύηση , καλό θα είναι ο κάτοχος να απευθυνθεί στην αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία για το λόγο του ότι διαθέτει υψηλά εκπαιδευόμενο & καταρτισμένο προσωπικό. Σαν δεύτερη επιλογή έχετε να επιλέξετε και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αρκεί φυσικά να έχετε πρώτα ελέγξει τις πιστοποιήσεις.

Τι περιλαμβάνει το Μεγάλο Service;
  • Την αλλαγή Λαδιών
  • Την αλλαγή Φίλτρων ( Αέρος – Λαδιού – Καμπίνας – Βενζίνης)
  • Την αλλαγή των Μπουζί
  • Τοποθέτηση καθαριστικού Παρμπρίζ
  • Έλεγχος Συστήματος φόρτισης (μπαταρία & δυναμό)
  • Έλεγχος Συστήματος Διεύθυνσης (μπόσικα του τιμονιού καθώς & τους άξονες)
  • Έλεγχος Συστήματος Πέδησης ( Τακάκια φρένων & έλεγχο σιαγόνων )
  • Έλεγχος φώτων
  • Γρασάρισμα όπου χρειάζεται
Συνήθως γίνεται στα 25.000 – 30.000 χιλιόμετρα.
Για ποιο λόγο το Air Condition (A/C) του αυτοκινήτου μου δεν βγάζει κρύο αέρα;
Δεν λειτουργεί κάποιο εξάρτημα ή έχει διαρροή φρεον.
Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω λάδια στο αυτοκίνητο μου;
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και τον τύπο του λαδιού.
Πότε πρέπει να αλλάξω μπαταρία στο αυτοκίνητο μου;
Μετά από 3 χρόνια πιθανόν να χαλάσει η μπαταρία του αυτοκινήτου και να χρειαστεί αντικατάσταση.
Τι περιλαμβάνει το Πλήρες Service;
  • Την Αλλαγή Λαδιών Κινητήρα – Φρένων
  • Αλλαγή Φίλτρων (Αέρα – Λαδιού – Καμπίνας – Βενζίνης )
  • Αλλαγή Μπουζί
  • Αλλαγή Βαλβολίνης
  • Έλεγχο δίσκο πλατό – συμπλέκτη
  • Έλεγχο Θερμοστάτη
  • Αλλαγή Ιμάντα
  • Ρύθμιση Βαλβίδων
  • Καθαρισμό Μπέκ
  • Έλεγχο στάθμης υγρών
  • Έλεγχο κατάστασης φρένων
  • Γενικό έλεγχο ( μπαλάκια – μπαράκια – ψαλίδια – συνεμπλόκ κ.α.)
Συνήθως γίνεται στα 100.000 χιλιόμετρα.
Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε τα λάστιχα του αυτοκινήτου μας;

Προληπτικά όταν πέσει το βάθος πέλματος κάτω από τα 4 χιλιοστά & υποχρεωτικά από τον νόμο όταν φτάσει στα 1.6 χιλιοστά. Εναλλακτικά κάθε τρία χρόνια η 40.000 χιλιόμετρα. Σε περίπτωση όμως που δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω και διαπιστώνουμε μεγάλη φθορά σε αυτά , τότε τα αλλάζουμε άμεσα για την ασφάλεια μας.

Πότε πρέπει να αλλάξω τα τακάκια του αυτόκινήτου μου;

Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι το πεντάλ των φρένων είναι πολύ σκληρό η μαλακό σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Όταν για παράδειγμα πιάνει χαμηλά το πεντάλ  σημαίνει ότι τα τακάκια έχουν φθαρεί & ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή. Κατά μέσο όρο τα τακάκια μπορεί να είναι αποδοτικά για 40.000 χιλιόμετρα. Φυσικά αυτό είναι μόνο μια θεωρία από την στιγμή που εξαρτάται αποκλειστικά από τον τρόπο οδήγησης. Εάν έχετε όχημα που διαθέτει ένδειξη για τα φρένα & δείτε την λυχνία να ανάβει, τότε σημαίνει πως απομένουν μόλις 3.000 χιλιόμετρα μέχρι να μηδενιστεί η αποδοτικότητα τους. Εκτός από αυτό θα πρέπει πάντα να προσέχουμε και τα υγρά φρένων γιατί έχουν την ιδιότητα να απορροφάνε την υγρασία του περιβάλλοντος και να μειώνουν το σημείο βρασμού.

Πότε πρέπει να αλλάξω τα αμορτισερ μου;

Ο έλεγχος των αμορτισέρ υποδεικνύει σε τι κατάσταση βρίσκονται. Παρακάτω θα αναφέρουμε κάποια σημάδια που μας ειδοποιούν ότι κάτι δεν πάει καλά:

  • Αν το αυτοκίνητο μας πέσει σε λακκούβα η ανώμαλο έδαφος & συνεχίζει να κινείται για πολύ ώρα ειδικά στο πίσω μέρος
  • Αν στις στροφές παίρνει μεγάλες κλίσεις
  • Αν δούμε πολλά λάδια στα αμορτισέρ
  • Αν φρενάρουμε απότομα & δούμε το αμάξι μας να φεύγει προς τα αριστερά & τα δεξιά με λίγα λόγια αν αντιληφθούμε ότι χάνουμε το τιμόνι
  • Αν στο φρενάρισμα το όχημα ακινητοποιείται σε περισσότερα μέτρα
  • Αν τα λάστιχα φθείρονται ανομοιόμορφα

Μεγάλη προσοχή εάν παραμελήσετε το πρόβλημα θα σας βγάλουν βλάβη και τα ελατήρια , τα μπαλάκια , τα ακρόμπαρα & το εμπρόσθιο σύστημα.

Τι συμβαίνει όταν πατάω συμπλέκτη και δεν μπαίνει ταχύτητα;

Tότε σημαίνει πως το δίσκο πλατό πρέπει να αλλαχθεί.
Θα πρέπει να αλλαχθεί ολόκληρο το σετ καθώς αν έχει πχ φθορά ο δίσκος το αυτοκίνητο πατινάρει ενώ αν έχει φθορά το πλατό σκληραίνει πολύ το πεντάλ & υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να σπάσει. Σε περίπτωση πολύ μεγάλης φθοράς το αμάξι ακινητοποιείται. Το κόστος είναι αρκετά μεγάλο , ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου φυσικά γιατί είναι ένα ζωτικό κομμάτι του αυτοκινήτου.

Κάθε πότε πρέπει να περνάω ΚΤΕΟ;
Όταν είναι καινούργιο το αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια και μετά το πέρας της τετραετίας κάθε 2 χρόνια.
Κάθε πότε πρέπει να αναναιώνω την κάρτα καυσαερίων;
Κάθε χρόνο.

Έχετε κάποια ερώτηση για το αυτοκίνητό σας;

Ένας Μηχανικός/Τεχνικός μας θα σας απαντήσει άμεσα.