Μακεδονικού Αγώνα Τ.Θ. 264 Παλαιόκαστρο Θεσ/νίκης

info@karagiannoudis.gr

Δευ-Παρ: 8:15-17:00
Καλέστε μας εδώ: 2310 511.181
Μακεδονικού Αγώνα Τ.Θ. 264 Παλαιόκαστρο Θεσ/νίκης

ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υβριδικό Αυτοκίνητο

Πλεονεκτήματα Υβριδικών Αυτοκινήτων

    Χαμηλή κατανάλωση
    Το πασιφανές προτέρημα είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, δίχως την έγνοια της περιορισμένης αυτονομίας που δημιουργεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

    Εδώ, και να αδειάσουν οι μπαταρίες υπάρχει ο παλιός, καλός κινητήρας εσωτερικής καύσης, ενώ αν τελειώσει και σε αυτόν το καύσιμο ανεφοδιάζεις στο πρώτο βενζινάδικο που θα βρεις, χωρίς να αναζητάς εναγωνίως σημείο φόρτισης.

    Καλύτερες επιδώσεις
    Οι επιδόσεις, επίσης είναι ένα πολύ ευχάριστο παράγωγο της ηλεκτρικής ενέργειας. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί κάλλιστα να λογιστεί ως είδος υπερτροφοδότησης, χωρίς το επιπλέον καύσιμο που απαιτεί μια τουρμπίνα ή ένας κομπρέσορας.

    Πράσινη συνείδηση
    Η κίνηση εντός πόλης αποτελεί έναν επιπλέον λόγο -κύριο θα λέγαμε- για την απόκτηση υβριδικού, καθώς στις χαμηλές ταχύτητες το έργο της μετακίνησης αναλαμβάνει αποκλειστικά το ηλεκτρικό μοτέρ, μηδενίζοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

+ More Services

Τα Ήπια Υβριδικά Αυτοκίνητα

Τα ήπια υβριδικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αντικαθιστά την μίζα και τον εναλλάκτη (το λεγόμενο “δυναμό”). Κατ’αυτό τον τρόπο, υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα και αναλαμβάνει τις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου όταν δεν υπάρχει φορτίο στον κινητήρα. Στις κατηφόρες, για παράδειγμα, ή γενικά όταν δεν πατάς καθόλου το γκάζι ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και αναλαμβάνει να διαχειριστεί τιμόνι-φρένα και λοιπά παρελκόμενα το ηλεκτρικό μοτέρ. Μαζί με το σύστημα start-stop που το συνοδεύει, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κατεβάζει αρκετά την κατανάλωση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν προσεγγίζει τα επίπεδα ενός πλήρους υβριδικού που θα βλέπουμε στη συνέχεια.

Τα Πλήρως Υβριδικά Αυτοκίνητα

Τα προαναφερθέντα Toyota Prius και Lexus RX350h, μαζί με πολλά ακόμα μοντέλα, αποτελούν την πλειοψηφία και τον ορισμό του “υβριδικού αυτοκινήτου”. Εδώ ο βενζινοκινητήρας βρίσκεται σε συνέργεια με το ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από συστοιχία μπαταριών ιόντων ή λιθίου (συνήθως το δεύτερο), μια γεννήτρια και τον ηλεκτροκινητήρα.   Όταν το φορτίο γκαζιού είναι μικρό, την κίνηση αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου ο ηλεκτροκινητήρας. Όταν παραστεί ανάγκη για παραπάνω δύναμη, ενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης με τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί παράλληλα και αναλόγως φορτίου. Σε πλήρες άνοιγμα της πεταλούδας γκαζιού, το ηλεκτρικό μοτέρ δίνει το 100% για να βοηθήσει το έργο της μηχανής εσωτερικής καύσης. Στο άφημα του γκαζιού και κατά το φρενάρισμα η κινητική/θερμική ενέργεια που παράγεται μετατρέπεται σε ηλεκτρική από την γεννήτρια, φορτίζοντας τις μπαταρίες. Αυτός είναι και ο μόνος τρόπος που μπορεί να λάβει χώρα φόρτιση, εκτός κι αν μιλάμε για τα…